2015. január 14., szerda

LaSgambeda 2014

LA SGAMBEDA 

2014. december 14.

 

December közepén sehol máshol nem volt sífutásra alkalmas hó, csak Livigno-ban. Így hát oda mentünk mi is, és mint kiderült a fél sífutó világ is itt volt ezen a hétvégén, úgyanis pont ekkor rendezték ott a FIS Marathon Cup egyik állomását, a La Sgambeda sífutó versenyt.


Így az egyhetes edzőtáborunkat mi is megtudtuk koronázni a versenyen való részvétellel.
Pénteken egy skating maraton volt. Én nem éreztem magam annyira mazochistának, hogy elinduljak rajta, de Ati igen. :-)

 

Tisztességgel letolta a 42 km-t, én addig elmentem a vasárnapi 35 km-es classik verseny pályáját megnézni, mert a race profile szerint nem tűnt annyira könnyűnek. Gondoltam jobb félni, mint megijedni, úgyhogy inkább megnézem.
 

Aztán volt izgalom, mert a pálya fenti része szinte használhatatlan volt. Bíztam benne, hogy nem visznek fel minket oda, mert akkor egy nagy hegyet meg tudtunk volna úszni, de nem így történt. A tradícionális kör a hegyre megy fel, így hát mi is...


Végül megmásztuk, és 35 km után nagyon jó volt megérkezni a célba!
A következő verseny a Jizerska. Ott már 50 km a táv... Hát izgalmas, vagy inkább küzdelmes lesz....


Több képet a versenyről itt találsz




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése